Hey,

Ik krijg de volgende melding:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/includes/include.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/includes/include.php on line 2

Het rare is, is dat er geen output is.
De opbouw van de bestanden:

<?
//Aanvraag.php
//Copyright Paul du Long - http://www.pauldulong.nl/ - [email protected] - 2009
require 'includes/include.php';

if(isset($_GET['stap'])){

include.php:

<?
session_start();
ob_start();
/////////////////////
//Database connectie//
/////////////////////

Raar he, maar wat die ik fout?

paul
Haal dat ob_start() eens weg. Probeer in Kladblok te kijken of er echt niet witruimte voor de <? staat. Daar kan je overigens beter <?php van maken.
Ik heb ob_start eruit gehaald aangezien ik die niet gebruik. Maar nog steeds de error. Ik heb de charsets aangepast maar nog steeds de error. Ik heb session_start() in de hoofdfile gezet en uit de include; nog steeds de error :(

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php on line 1

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php on line 1
Knip en plak het in kladblok. Sla het op en kijk dan nog eens.
Probeer het volgende eens: Download Notepad ++ en open daar je bestanden. Ga vervolgens voor elk bestand naar het menu 'Codering' en wijzig het naar UTF-8 (zonder BOM).
Ook in kladblok gekeken en codering staat al op utf-8 zonder BOM
Dimby schreef op 10.04.2009 23:20
Ook in kladblok gekeken en codering staat al op utf-8 zonder BOM

Vanuit kladblok opslaan en dan openen in de browser.

Reageren