Hallo,

Ik zoek een webmaster! die mijn site maakt, ik doe verder niks met m'n site, en heb nog 6 maanden hosting. je moet wel ff met een onderwerp komen voor de site..

je hebt dan 250 mb webspace en 20gb dataverkeer..
het liefst wil een criminals :).

mijn site is www.xoti.nl
tja, wat staat er tegenover.. :) Alleen voor niets gaat de zon op heb ik hier geleerd... ;)
Helemaal niks, het is gewoon als je webmaster van een website wilt worden.. Grijp je kans! :)
Waarom had je die site zo ie zo opgestart? Ik heb je site wel vaker zien langs komen, en iedere keer als ik er op kom zie ik weer iets anders. Wat er niet slecht uit ziet.

Maar suc6 met je zoektocht.

Redmar schreef op 11.03.2005 19:22
zo ie zo
Sorry hoor, maar deze zie ik nog vaker langs komen. Eén van de weinig fonetisch geschreven Nederlandse woorden en mensen schrijven het niet fonetisch... :(

Het is gewoon sowieso.

Elwin
Nog even ontopic?
Ik heb wel een ideetje als onderwerp: zoiets dat mensen kunnen registreren en dan gebruik kunnen maken van scripts welke bv een eenvoudige teller die ze (de gebruikers) met een regel code op hun site kunnen plaatsen en waarvan het aantal bezoekers in de database (van www.xoti.nl) opgeslagen wordt

Tevens ben ik een "beheerdertje" van een website van een muziek groepje, deze zijn nog opzoek naar een (reclame vrije) gratis hosting dus kan die hun website eventueel ergens in een of andere map geplaatst worden.

Denk er maar ff over na wat je van mijn voorstel vindt en je laat maar iets weten.

Reageren