Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een beheer paneel voor een website, deze wordt alleen hier gebruikt en wil ik compleet maken d.m.v. Ajax. Het geen dat ik heb werkt perfect in Chrome en Firefox. Firebug geen geen fouten. Alleen wordt de pagina niet weergegeven in IE, als ik een alert doe krijg ik wel de opgehaalde code te zien.. Wat doe ik verkeerd?

Pagina waar het komt te staan:

<head>	
	<!-- LOAD JAVASCRIPT -->
	<script src="../transfer/jquery.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
	<script src="../transfer/jquery-ui.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
	<script src="../transfer/beheer.js" type="text/javascript" language="javascript"></script>
	<!-- END JAVASCRIPT -->
</head>

<body>
</body>
</html>

beheer.js

$(document).ready(function(){
	$.ajax({
		type: "GET",
		url: "pagina/ids8100.php",
		cache: false,
		dataType: "html",
		success: function(html){
			$('body').append(html);
			alert(html);
		}
	});
});

pagina die ingeladen moet worden bevat alleen een klein stukje html meer niet.

Iemand een idee hoe dit kan?

URL? :)

En wat is de bedoeling van dit stukje code? Om een bestand in te laten in een div?
Hier wordt de hele pagina geladen in de body, vervolgens log je in en dan wordt een gedeelte vernieuwd.. Helaas het ik geen online voorbeeld, het is namelijk een stage opdracht en werk alles locaal uit. Alleen weten ze hier ook niet wat het probleem kan zijn omdat het hier niet een ontwikkel bedrijf oid is.

het gaat mis bij dit stukje:

$('body').append(html);

De alert bevat wel de informatie van de request.
Ik heb gekeken en geprobeerd met .load functie maar heeft ook geen effect gehad, helaas.

Ik heb geen idee hoe het kan. Heb een andere website waar ik ongeveer op dezelfde manier werk en daar werkt het prefect. Dus ik snap niet waarom hij het hier niet doet.
Probeer het eens niet te appenden aan body, maar aan een divje... Misschien vind IE het niet leuk als je iets aan de body append?
Heb ik geprobeerd, maakt geen verschil in IE blijft die niets doen, wat ik nogmaals heel raar vindt van in een alert laat die wel alles zien.
Waarom gebruik je niet gewoon .html(html) inplaats van .append()? Is die html maar een deel van een pagina soms (zonder header, body)?
Jah zonder header en body, maar ik heb het probleem gevonden, had een </div> te veel. IE blijft een klote browser!

Reageren