Heb een aantal uren gezocht, maar kan niets vinden over het volgende.
Op ons forum is er kennelijk sprake van een limiet op het aantal tekens per post. Als je niet zoveel tekst hebt, maar bijv. veel opmaak gebruikt (vet, schuin, lettergrootte) dan bereik je supersnel de limiet.
Weet een van jullie waar die limiet bepaald wordt en hoe deze is te vergroten?
Alvast bedankt.
Ik doe niet onvriendelijk, ik vraag me alleen af wat je hier komt doen als je zelf niet bij het script kan. Dan ben jij toch niet degene die dat moet gaan zitten veranderen, dat moet de eigenaar van het forum bepalen.
PHPhulp gaat over hulp dat gegeven wordt aan webmasters die met hun script in de problemen zitten. Omdat er toevallig 'PHP' in staat, net als in 'phpBB', wil dat niet zeggen dat dat ook voor elkaar geldt. Wij zijn er om scripts die buggen o.i.d. op te lossen.
Dit lijkt mij ook meer een standaard instelling vraag die je vast wel in de documentatie van phpBB terug kunt vinden, en waar wij dus geen antwoord op hebben. Ik had het over het scriptelijke deel van het forum, maar blijkbaar kun jij daar niet bij. Neem mij dan niet kwalijk dat ik zo reageer, want dan is die vraag voor ons niet relevant.