Gebruikers kunnen een phpbb3 forum registreren als subdomein, ze hebben echter wel een gelimiteerd admin panel, geen stijlen bewerken en nog een paar dingetjes. Verder moet mijn admin panel goed beveiligd zijn, en ik moet banners kunnen plaatsen in verschillende categorieën, waar de forums zich hebben geregistreerd.
Deze website word anders door mods te kunnen installeren zonder ftp
PS: dit is een klein lijstje wat ik graag zou willen.
als je hard doorwerkt rond de 48/60 uur(zelf maken en een goede php/mysql kennis hebben).
Als je bestaande pakketten neemt 12/24uur.(ook goede php/mysql kennis nodig)
Moeilijk te zeggen, ligt aan:
* kennis van de programmeur/programmeurs
* wat is er aanwezig? (wat kan/mag er voor software gebruikt worden)
* wat zijn de precieze eisen
Inderdaad, offshore. Ander land, andere kwaliteit. Daarnaast zul je een ander product krijgen dan wat jij verwacht, dat komt omdat jij niet alle eisen keurig hebt uitgewerkt. Doet vrijwel niemand en is dus altijd een probleem, maar een programmeur met een andere achtergrond bedenkt hele andere "oplossingen" dan een programmeur die hier uit de klei is getrokken. Daarnaast mag je van een lokale programmeur verwachten dat hij bij vragen even belt om zo duidelijkheid te krijgen. Jij zit niet te wachten op een programmeur die jou om 04:00 in de ochtend uit je nest belt omdat hij een vraagje heeft, of wel dan? Komt bij dat ze dit helemaal niet doen, vragen stellen wordt vaak gezien als zwakte.