Ik ben nieuw hier en ben net begonnen met PHP.
Nu kom ik een probleempje tegen met een bestaand stukje code dat standaard gebruikt word in een joomla module.
Omdat het door de <ul> een beetje rottig uitkomt wil ik daar graag een spatie tussen hebben.
Nu lukt dat wel met de eerste regel (staat een echo met spatie ingevoegd), maar met het stukje over "description" lukt dat niet. Wie kan mij helpen ?
Ik heb het opgelost met een keiharde div, de uitkomst staat nu keurig in een div en nu moet het nog netjes.
Nu zie ik op internet wel iets over stylen en mijn handboek is er niet al te duidelijk over.
dan vervolgens de div plaatsen in de php, al zou ik nu even niet weten wat de syntax is.
Gr. Jack
?
Onbekende gebruiker
04-05-2009 12:49
Ik snap niet wat je daar mee wilt gaan bereiken Jack...
?
Onbekende gebruiker
04-05-2009 12:53
Jack schreef op 04.05.2009 12:46
Nu zie ik op internet wel iets over stylen en mijn handboek is er niet al te duidelijk over.
Wij hebben geen glazen bol. Wij weten niet wie je bent. We eten niet welk boek je gebruikt om php over te leren.
Als je dus wilt dat we je helpen, moet je duidelijker wezen. Vertel welk boek je gebruikt, misschien heeft iemand hier dat wel. Laat eens wat meer code zien (let wel weer op dat het niet te veel word).
Heb je een voorbeeld online? Geef dan daar een link naar toe. Dat soort dingen helpt ons met jou te helpen.
dit is het stuk code waar het om gaat en wat ik veranderd heb.
de site draait lokaal omdat ik nog aan het bouwen ben maar er is een demo site http://demo.joomla.org/1.5/ dan gaat het om Weblinks. Dit probeer ik dus naar eigen hand te zetten. Dat lukt met onderstaande code, maar misschien moet het netter ?