1. ik ben een noob en wil eerst wat leren
2. mijn ouders gaan noooooooooooooooooooooooooooooooit goed vinden! omdat ik dan mijn geld "weggooi"
3. mijn ouders hebben al een website (bagger, je betaalt veel en krijgt alleen html).
ook geen opties thuis
4. ik heb Geen oude computer beschikbaar om online te zetten
5. internetverbinding is te sloom
Zou misschien het probleem kunnen zijn dat je checked of de $_POST['submit'] knop is geset of niet? Want dan werkt het wel als je met de muis klikt op 'Inloggen' maar niet als je op 'Enter' ramt.
Na 23x probeeren wilde in IE 8 de button wel maar met enter werkt het heelemaal niet.
Krijg een error bij uitlogen:
Warning: session_destroy(): Trying to destroy uninitialized session in /home/www/taatu-fan.awardspace.com/members/logout.php on line 17
Je bent succesvol uitgelogd.
« Opnieuw inloggen
Ik was ook een noob mar had tog gouw een eige domein gekocht. mijn ouders vonden het ook zonde maar leker belangrijk.
Ik ben blij dat ik het gedaan heb, je leert er best wel veel van als je een beetje loopt online te klooten en uitprobeeren.
Ik weet je kan ook lokaal werken en uitprobeeren maar vind lekkerder online.
Dus kleine moeite om een hosting te neemen prijs valt mee, en je krijg vaak bijna altijd ook nog eens een gratis domeinnaam erbij.
Het probleem zit hem in het feit dat IE je cookies opslaat voor het hoofddomein (www.taatu-fan.nl.tt dus) in plaats van je websitedomein (taatu-fan.awardspace.com). Dit is op te lossen door de volgende header mee te sturen met je website:
<?php
header('P3P: CP="NOI ADM DEV PSAi COM NAV OUR OTRo STP IND DEM"');