Wij zijn bezig met het maken van een website genaamd JayBid.nl hier is wat het doet:
Centveilingen werken als een traditionele veiling. Het enige verschil is dat men het bod per keer slechts met 1 eurocent kan verhogen.
Elke veiling heeft een teller. Wanneer het bod niet verhoogd wordt voordat de tijd is afgelopen,
is de veiling beƫindigd en wint degene die het laatst geboden heeft. Elke keer wanneer het bod verhoogd wordt,
wordt de teller naar een vooraf bepaalde biedtijd verzet.
Autopilot
De autopilot plaatst automatisch bids voor uw wanneer u niet achter uw computer zit.
Deze funktie plaatst net zo lang bids voor uw tot dat u de veiling heeft gewonnen,
zolang de autopilot aan staat.
De autopilot schakeld uit als:
De veiling is gewonnen.
De bid credits op zijn.
U kunt de autopilot zelf weer uitschakelen.
De autopilot plaatst alleen bids 30 seconden voor het beeindigen van de veiling,
waardoor u meer kans heeft om te winnen. Zijn er meer autopilots geactiveerd dan worden er ook zoveel biedingen geplaatst,
zodat iedereen een kans maakt om een prijs te winnen.
Bid's kosten 0,50- cent per stuk en u krijgt korting met het kopen van meerdere bid's tegelijk!
en als u zich aanmeld krijgt u 5 bids GRATIS
Het grote voordeel voor de koper is dus dat je een artikel op een speelse en goedkope manier kan kopen.
Het voor deel voor de verkoper is dat de opbrengst verasend hoog kan zijn!
Bijvoorbeel:
U heeft een 2e hands tv terwaarde van 20 euro op jaybid.nl gezet, de veiling is op 10 euro gesloten.
Nu heeft de gelukige koper de tv voor 10 euro. maar de totaale opbrengst is 50 euro!
Wat kost het op mijn spullen op JayBid.nl te verkopen?
Als u een product op jaybid.nl zet kost dit niets!!!
en als u hem niet verkoopt dan kost het u nogsteeds niets!
verkoopt u het product en 10% van de opbrenkst voor jaybid.nl
alles is al af en ben met de vertaling bezig ik zoek iemand die me wil helpen met een beetje php code en kleine dingetjes.
ik heb geen geld maar ik zoek iemand die samen met mij dit project wil doen en die persoon krijgt ook een gedeelte van de winst.
wil jij bij de jaybid.nl crew horen en mij een handje helpen reply en ik neem contact met je op!
Jaybid.nl
327 views