Door
Erick Schluter
op 16-03-2005 19:31
gewijzigd op 16-03-2005 19:33
769 views
Ik krijg de laatste tijd erg vaak de volgende melding bij het bezoeken van http://www.linkage.nl met IE 5.2.3 voor de Mac.
De melding:
Requested Range Not Satisfiable
None of the range-specifier values in the Range request-header field overlap the current extent of the selected resource.
Ik heb me al suf gezocht maar kan nergens een echte oplossing vinden...Iemand hier een idee ?
Tsja...zover was ik al natuurlijk...
Een specifieke website ? Want alles wat ik erover heb gevonden lijkt niet echt uitleg te geven over hoe dit op te lossen, maar gaat meer over wat het precies is e.d..
Sorry, ik dacht dat de eerste al wel vrij goed was, maar dat valt inderdaad tegen, zie ik.
Ik weet ook niet waar het dan aan ligt, maar ik denk niet dat er veel Mac-gebruikers zijn die Internet Explorer gebruiken. (ik snap dat je dat niet wilt horen, maar toch)
?
Onbekende gebruiker
16-03-2005 20:40
Mmhh...Ik voel een afstand...
Mag ik vragen met wat jij Linkage bezoekt ?
Ik hoop dat het probleem zich enkel voordoet in dit specifieke Mac-geval...
Ik gebruik Windows XP Professional met Mozilla Firefox 1.0.
Als ik jou was, zou ik me er niet heel veel zorgen om maken, want ik zou op een Mac echt nooit Internet Explorer gebruiken. Ik vind IE namelijk niet de meest geweldige browser en ik ken ook niemand die dat wel vindt (wel heel veel mensen die er niet bij stil staan en dus maar gewoon IE gebruiken, omdat dat standaard op Windows zit).
Aangezien je op een Mac IE zou moeten downloaden, moeten mensen daar dus een bewuste keuze voor maken en dat zie ik er echt niet veel doen. Als je dan toch een browser download, waarom dan niet Firefox (of iets anders dat beter is dan Internet Explorer)?
Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat er veel mensen zijn die liever IE hebben dan Safari...
?
Onbekende gebruiker
16-03-2005 21:45
Ikzelf gebruik Safari op een PowerMac en veelal Firefox/Netscape/IE 5.2.3/Opera etc. voor testdoeleinden.
Je hebt gelijk dat niemand dit (de Mac/IE combi) gaat installeren wanneer het alleen gebruikt gaat worden voor het bezoeken van websites.
Er valt een redelijk zware last van mijn schoudertjes, THANKS! voor deze overtuigende uitleg...