Hallo iedereen,

Op de website van school kan ik inloggen met MS office outlook webacces.

Ik kan vanaf mijn email account wel emailtjes versturen naar niet-school-email adressen, maar niet ontvangen.

Dus mijn school email kan bv. geen @gmail mailtjes ontvangen.

Ik heb al sites geprobeerd waar je anoniem emailtjes kan versturen.

Dan geef ik bij email-verzender een @leerlingen.jdw.nl op, maar dat werkt niet.

Zijn er nog andere manieren om dit te omzeilen?
Dus dat ik gewoon emailtjes van niet-school adressen op mijn school account kan ontvangen?

Mvg
Pepijn
Welke error krijg je terug?
Volgens mij heb ik dat ook. Ik gebruik niet die MS office outlook webacces, gewoon via imap & smtp. Op een novell server.
[code]
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.7.1 Unable to relay (state 14).[code]
Zo te zien relayen ze geen mail van buitenaf.
En hoe zou je dat kunnen omzeilen?

Mvg
Pepijn
Pepijn schreef op 15.05.2009 21:45

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.7.1 Unable to relay (state 14).

Deze melding had ik ook.
Policy's op de exchange server staan waarschijnlijk dichtgetimmerd, je kan de administrators op school eens lief aankijken! :P

Reageren