weet iemand een manier om hetzelfde effect voor elkaar te krijgen als dit:
<?php
if($text == "hoi ik ben [**]")
?>
op de plaats van de [**] kan alles staan,
het maakt dus niet uit of dat woord anders is.
alvast bedankt.
?
Onbekende gebruiker
20-05-2009 17:56
Mathijs schreef op 20.05.2009 17:52
[quote='morsil schreef op 20.05.2009 17:29']weet iemand een manier om hetzelfde effect voor elkaar te krijgen als dit:
<?php
?>
alvast bedankt.
<?php
if(preg_match('#hoi ik ben (.*)#i', $text, $match)){
}?>
ff snel gedaan.. [/quote]
'hoi ik ben ' is dan al voldoende, en op de plek waar jop of weetikveelwat moet komen te staan kan ook nog een zin komen te staan. 'Hoi ik ben pietje puk en ik ben tig jaar oud en nu kan ik een hele zin schrijven.' wordt ook goed gerekend.
[quote='Mathijs schreef op 20.05.2009 17:52'][quote='morsil schreef op 20.05.2009 17:29']weet iemand een manier om hetzelfde effect voor elkaar te krijgen als dit:
<?php
?>
alvast bedankt.
<?php
}?>
'hoi ik ben ' is dan al voldoende, en op de plek waar jop of weetikveelwat moet komen te staan kan ook nog een zin komen te staan. 'Hoi ik ben pietje puk en ik ben tig jaar oud en nu kan ik een hele zin schrijven.' wordt ook goed gerekend.[/quote]
ja, het is even een lui voorbeeld.
?
Onbekende gebruiker
20-05-2009 18:03
Mathijs schreef op 20.05.2009 18:01
[quote='Karl schreef op 20.05.2009 17:56'][quote='Mathijs schreef op 20.05.2009 17:52'][quote='morsil schreef op 20.05.2009 17:29']weet iemand een manier om hetzelfde effect voor elkaar te krijgen als dit:
<?php
?>
alvast bedankt.
<?php
}?>
'hoi ik ben ' is dan al voldoende, en op de plek waar jop of weetikveelwat moet komen te staan kan ook nog een zin komen te staan. 'Hoi ik ben pietje puk en ik ben tig jaar oud en nu kan ik een hele zin schrijven.' wordt ook goed gerekend.[/quote]
ja, het is even een lui voorbeeld.
[/quote]
Maar hij is lomp, dus hij denkt nu dat het harstikke oke is, maar dat is het dus niet denk ik.