Ik krijg het niet voor elkaar mijn tabel op te maken in IE ik heb werkelijk alles al geprobeert om een specifieke td en bepaalde hoogte mee te geven. Maar IE is kut en heeft hier gewoon schijt aan.
Idd, want normaalgezien past een td zich automatisch aan aan de inhoud ervan. Dit wil zeggen, als de inhoud meer is dan de hoogte van die td, dan zal die td groter gemaakt worden.
nee dat is het niet, er staat juist te weinig in. Ik heb een tabel gemaakt en die moet aan de boven kant een aangepaste hoogte mee krijgen anders ziet het er niet uit. het voorbeeld kan je zien op www.ympressy.com/new
ps. het gaat alleen fout in IE 7 of lager FF en IE 8 doen het gewoon prima
ohw trouwens om even te reageren op de vraag wat er in de tabel zit, daarin zitten tour data van een band=)
?
Onbekende gebruiker
22-05-2009 10:32
Ik neem aan dat je die tour-data boven aan wil hebben. Dat doe je niet door de TD kleiner te maken. Probeer maar eens het volgende:
het gaat niet om waar de data moet staan of wat dan ook de inhoud is prima, daar hoeft niets aan te veranderen. Alleen als ik in de tabel kijk ik heb boven aan een kopjes staan met de Plaats en de Datum van het optreden en die moet ten alle tijd boven aan staan en een hoogte van 25px hebben in FF werkt het prachtig precies zoals ik het wil.
maar in IE dan word de td van Plaats en Datum weer veel te groot en alles wat ik doe werkt niet