Wanneer je een form gebruikt kun je bij "action" aangeven naar welke website hij de gegevens uit de tekstvelden moet sturen.
Nu wil ik voordat er op de submit knop gedrukt wordt en de gegevens uit de tekstvelden naar de volgende website gestuurd worden, de gegevens eerst nog op dezelfde pagina gebruiken om ze via PHP te emailen naar de gebruiker van de website.

Hoe zet ik dus in PHP de gegevens uit de tekstvelden op dezelfde pagina om in een variabele of string ?
eerst naar dezelfde pagina sturen, en dan via $_GET de gegevens naar de volgende pagina sturen.
Sorry dit begrijp ik niet helemaal, er is dus geen manier om met een scriptje de gegevens uit een tekstveld te lezen zonder dat er op een submit button gedrukt wordt ?

Het probleem is namelijk het volgende:

Ik heb een webshop gemaakt waarbij je betaald via Ideal,
Als laatste pagina vult de klant zijn of haar NAW gegevens in en email adres in een form, deze gegevens stuurt dit form op naar de Ideal pagina van de ABN Amro zodra er op de submit knop gedrukt wordt. Nu wil ik dat deze gegevens daarnaast ook naar het ingevulde email adres gestuurd wordt.
gerbenbruinsma schreef op 22.05.2009 14:23
de gegevens uit een tekstveld te lezen zonder dat er op een submit button gedrukt wordt ?

gerbenbruinsma schreef op 22.05.2009 14:23

zodra er op de submit knop gedrukt wordt.

huh?

Reageren