Ik ben al een tijdje bezig met een website, het doel weet ik nog niet precies (momenteel iets met computer problemen.), maar eigenlijk is het gewoon een probeersel die ik wil uitbreiden en daardoor meer van PHP, HTML, CSS etc leer.
Nu is mijn vraag wat jullie vinden van de lay-out, als je er van uitgaat dat het een website is voor mensen die problemen met hun computer hebben en zodoende willen wij ze helpen, doormiddel van een forum/gastenboek/contact.
Wat je zelf al zegt, nogal grijs en grouw. Het lijkt meer op een begrafenis onderneming! Ik heb hier verder weinig over te zeggen. Werk veel met CSS en het komt wel in orde hoop ik.
Is de som 1+1= een captcha? zoja: dan kun je hem beter weg laten, bots vinden dit zo.
Leuk dat ik nou eens flash zie op een site (zelf ook erg voorstander van), maar de graphics....!!
Heb je gezien waar de fouten over gaan? Het embedden is altijd al lastig geweest, ik doe het zoals bij w3c word beschreven en zelf dan nog krijg ik fouten!!
Even op google gezocht en vond meteen al iets. Verder vind ik dingen als bgcolor erg onnodig.
En zover ik zie is "embed" niet xhtml valid meer, "object" wel. Weet hier verder weinig over, ik gebruik nooit Flash, maar ik weet wel dat je je gewoon aan de nieuwste standaarden moet houden.
@yorick17
Volgens mijn weten is dat niet captcha, want ik kijk in PHP of het antwoord gelijk is aan de invoer van de gebruiker, en dus wordt de som niet random gekozen.
@afra
Als ik er een margin bij zet, zodat de pagina wat naar beneden komt, ziet het er helemaal niet.
Het klopt inderdaad dat de html niet W3C valid is, dit komt inderdaad ook door de flash code die adobe mee geeft.
Over de kleuren zou ik misschien wat meer tips willen horen, zoals welke kleuren, hoewel ik hier zelf natuurlijk ook mee bezig ben, maar ook zou ik het graag van andere horen.
@yorick17
Volgens mijn weten is dat niet captcha, want ik kijk in PHP of het antwoord gelijk is aan de invoer van de gebruiker, en dus wordt de som niet random gekozen.
Sommetjes zijn heel makkelijk voor spambots.
lol schreef op 25.05.2009 17:40
Over de kleuren zou ik misschien wat meer tips willen horen, zoals welke kleuren, hoewel ik hier zelf natuurlijk ook mee bezig ben, maar ook zou ik het graag van andere horen.