Ik ben al een tijdje druk met een idee en zou graag een cadeaubon module willen laten bouwen. Een goed voorbeeld van een cadeaubon module staat op de site van H&M.
dan moet je iets doen van alle cadeaubonnen in de database (id,nummer,gebruikt,naam,datumstart,datumeind enz). En dan moet je om een cadeaubonnummer vragen, en die checken in de db, en of hij niet al is gebruikt. Als het klopt, een bepaalde prijs ervanaf, en gebruikt op 1 zetten.
Dit is idd een aanvraag of iemand mij kan helpen / voor mij een cadeaubon module zou kunnen bouwen.
Het idee is om een cadeaubon uit te geven. Elke cadeaubon heeft een unieke random code (meegekregen van de drukker). Deze uitgegeven cadeaubon moet in een database opgeslagen worden. Aan dit nummer is het ID, startdatum, einddatum enz) gekoppeld, zoals php gast beschrijft.
Mensen die de cadeaubon ontvangen kunnen dan het unieke nummer online van de cadeaubon invoeren. Automatische moet dan dit nummer worden gecheckt in de database. De database herkent dit nummer en de prijs van de bijbehorende cadeaubon wordt in mindering gebracht.
Optisch heb ik een site in flash gemaakt met wat info en een paar formulieren. Nu loop ik tegen het bovenstaande aan.... Ik ben bang dat als ik dit verder zelf wil maken, dat ik er niet uit kom.... Ook zou ik graag ideal in de flash site willen bouwen.
Heeft iemand met bovenstaande, (voor mij problemen) ervaring en misschien zin en de mogelijkheid bovenstaande te maken?
Je realiseert je dat dit een PHP site is he?
Ik heb wel enige ervaring met flash (zou graag je website bekijken) maar ik denk niet dat je hier veel hulp met flash zal vinden.
Er zullen gerust mensen zijn die het kunnen maar het blijft een PHP forum.
?
Onbekende gebruiker
02-06-2009 08:21
Mwha het staat onder de sectie webdesign.. En laat ik nou net een site in flash hebben afgerond, ik denk dat er wel kennis genoeg is.
Ik zou wel eens een poging willen wagen, maar is dit tegen betaling?