Op mijn ontwikkelmachine heb ik een inschrijfformulier gemaakt zoals ik er al vele gemaakt heb, op basis van copy/paste van een ander formulier. In de formulieren gebruik ik ReCaptcha. Tijdens het testen krijg ik telkens de melding "incorrect-captcha-sol", maar alleen voor mijn laatste formulier, de anderen met voor recaptcha dezelfde code gaan goed.

Het nieuwe formulier gaat wel goed vanaf mijn laptop en ik heb iemand anders gevraagd het in te vullen en hij had ook geen problemen. Het lijkt dus een werkplekgebonden probleem, maar het formulier in productie nemen, terwijl ik steeds deze fout blijf houden heeft niet mijn voorkeur.

Ik heb de cache geleegd, history geschoond, pc gereboot, maar ik blijf deze melding krijgen. Dit soort dingen maken me gek!

Iemand een oplossing?

Misschien handig om mijn tutorial over ReCaptcha te lezen?
GaMer13 schreef op 06.06.2009 17:08
Misschien handig om mijn tutorial over ReCaptcha te lezen?

Dat heb ik reeds lang geleden gedaan en er veel aan gehad. Het gaat ook altijd goed behalve nu in FireFox.

Ik ben nog niet verder nu, zal het formulier opnieuw moeten maken denk ik. Dit is zoeken naar een speld in een hooiberg.

UPDATE: Ik heb het formulier overnieuw gemaakt. Bij deze actie zag ik dat ik in een javascript functie ergens een ; vergeten was achter een variabele declaratie. Aangezien FF veel striktere code eist dan IE, vermoed ik dat het probleem hier zat. Misschien dat iemand hier ooit zijn voordeel mee kan doen: controleer je javascript als reCaptcha het wel in Internet Explorer, maar niet in FireFox doet.

Reageren