Ik ben vorige maand aan een website gestart www.dutchlyrics.be
heb 3 layouts gehad waarvan deze beste is. nu wil ik jullie mening ook even, wat kan er beter, hoe kan ik optimaliseren enz..

Alvast bedankt, sam

Verder is het zoeken naar het loginsysteem, deze staat onderaan die zou ik boven laatst toegevoegd zetten of eronder boven de top 10. Verder zie ik nergens voorwaarden voor het registreren, alsook als je je zelf respect wilt geven krijg je strafpunten. Dit staat nergens aangegeven, kom je alleen achter als je het doet. En je kunt je naam pimpen, maar dat zie je niet bij jezelf in de ledenlijst.

Verder prima site leuk initiatief.
Leer designen, dit ziet er niet bepaald professioneel uit. Meer zo'n site die je automatisch krijgt als een domein wel is aangemaakt maar er nog niks op staat...
Danny schreef op 07.06.2009 10:37
Ik vind de tekst op de homepage niet echt mooi. Probeer het wat egaal te houden en zorg dat het vak wat groten is. Zodat de advertenties niet zó erg in het oog vallen.

Verder is het zoeken naar het loginsysteem, deze staat onderaan die zou ik boven laatst toegevoegd zetten of eronder boven de top 10. Verder zie ik nergens voorwaarden voor het registreren, alsook als je je zelf respect wilt geven krijg je strafpunten. Dit staat nergens aangegeven, kom je alleen achter als je het doet. En je kunt je naam pimpen, maar dat zie je niet bij jezelf in de ledenlijst.

Verder prima site leuk initiatief.

idd een voorwaarden/faq pagina kan erbij, als je geen vip bent zie je je pimp nooit.. wat respect betreft wie zichzelf respect wil geven verdiend wel schande punten.. zelf respect gevenis geen respect hebben :p
Sam Smekens schreef op 07.06.2009 10:41
wat respect betreft wie zichzelf respect wil geven verdiend wel schande punten.. zelf respect gevenis geen respect hebben :p

Klopt maar is het niet slim om dit aan te geven? Want net zoals ik probeer dingen uit, en dan inneens een strafpunt? Uh? Sommigen zullen dan denken, ow word ik dan nu verbannen? Of wat? Wat er staat nergens uitleg over een strafpunten systeem of dat er gebruik van gemaakt word! Ook weet je niet waarvoor strafpunten gegeven worden.

Ook lekker valid: klikkiee

Reageren