Als je Bing probeert, probeer dan de Amerikaanse versie (rechtsboven even veranderen van taal) want die is om een of andere reden veel uitgebreider.
Niet bedoeld om Microsoft te verdedigen, slechts ter informatie:
Bing verkeert nog in beta status. Eventuele verschillen tussen de Amerikaanse en Nederlandse versie kunnen veranderen.
@topic:
Ben ik nou zo gek, of is het een whitescreen geworden? .... De paar keer dat ik het geprobeerd had was ik van mening dat, indien het design nog net iets simpeler gemaakt heeft, het nog wel wat potentie heeft.
[quote='Jelmer schreef op 23.06.2009 16:33']Als je Bing probeert, probeer dan de Amerikaanse versie (rechtsboven even veranderen van taal) want die is om een of andere reden veel uitgebreider.
Niet bedoeld om Microsoft te verdedigen, slechts ter informatie:
Bing verkeert nog in beta status. Eventuele verschillen tussen de Amerikaanse en Nederlandse versie kunnen veranderen.
@topic:
Ben ik nou zo gek, of is het een whitescreen geworden? .... De paar keer dat ik het geprobeerd had was ik van mening dat, indien het design nog net iets simpeler gemaakt heeft, het nog wel wat potentie heeft.[/quote]Bedoel je widescreen?