Reeds 4 dagen hard bezig aan http://www.datingsitereview.nl/ en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden...

Kritieken welkom
De content vind ik zo en zo goed, goede kleuren en genoeg whitespace. De Header en het menu vallen me erg tegen als ik de content zie though.

De header heeft alleen een aantal suffe letters erop die ook nog eens pixel randen hebben. Maak een simpel logo of laat het door iemand maken.

Verder vind ik het menu wel ok, maar misschien iets spannender maken? Nu krijg ik het gevoel dat het gewoon zo'n standaard blog weer eens is.

De kleuren vind ik ok, passen wel goed bij elkaar.

Edit: Ik krijg overigens niet echt het gevoel dat deze layout iets met dating, liefde en/of romance te maken heeft. Eerder iets als vakantie. Misschien de kleuren wat aanpassen?
Vind het een mooie site. Overzichtelijk en je hebt goede kleuren gebruikt. Site is wel een beetje vierkant. Hoewel er nog relatief weinig content op staat en ik mis een contact pagina (of ben ik nu blind?)
Ik vind alleen de header niet mooi. Die tekst klopt daar niet helemaal (wat hoekig vergeleken met de rest).
De homepage is niet catchy genoeg. De site ziet eruit alsof 'ie snel uit de grond is gestampt. Doe het goed of doe het niet, ik vind het concept nl. wel goed. (maar maak er geen goedkope site bomvol reclame van)
ArendJan jouw opmerking is zeker terecht in de zin van dat de oorspronkelijke bedoeling ook wel een beetje was van snel uit grond stampen, genoeg reclame en affiliate links...

Echter met het toevoegen van de nodige artikelen en hier en daar nog wat interactieve onderdelen hoop ik dat deze site toch waardevol genoeg te maken dat het toch meer is dan enkel een dating affiliate geld verdien poging siteje

Artikels etc toevoegen vraagt echter tijd... wat ik nu af heb is het 'design', content is king, en daar moet nog aan gewerkt worden.

Als jij mij een voorbeeld kan geven van een homepagina die volgens jouw wel catchy is, dan hoor ik dat graag. Daar ik niet echt weet hoe iets catchy te maken... of wat catchy precies inhou

Reageren