Hoi, ik ben opzoek naar een goeie/goedkope hosting waarbij php 5.3 ondersteunt word en ook mysql met een onbeperkt bytes aan dataverkeer...

Heeft iemand een goeie tip voor mij waar ik dit het beste kan doen?
Onbeperkt bestaat niet, en waarom wil je perse een php versie waar nog geen stable van is?
onbeperkt kun je opvatten als 2 manieren.. One.com is wel een redelijke webhost die "onbeperkt" dataverkeer aanbied en goedkoop is.
Hoewel je PHP 5.3 nog op geen enkele webserver zult aantreffen op moment
ik heb een weblog gescheven met daarbij gebruik gemaakt van de klasse date/time nu draait hij op mijn localhost ook op 5.2.6 alleen op php.net staat 5.3 en hoger....maar ik denk dat 5.2.6 wel zal voldoen...ik had een adres gevonden trouwens waar ze zelfs php 6 al aanboden...http://www.simple-hosting.nl/pakketten.php vroeg me af of 40 gigbyte aan dataverkeer genoeg is om 1000 unieker bezoekers per dag te kunnen dragen
wat wil je die 100 unieke bezoekers aanbieden? film? En hoelang blijven ze op je website?
Puur een aantal unieke bezoekers zegt niet veel.
Ik geloof dat die Date/Time library werkt op de meegeleverde PECL libraries, en dat het in 5.3.0 standaard zal zijn.
Dus in 5.2.6 zal dit wel werken, denk ik.
1000... en voornamelijk foto's en verslagen...
Ik heb een keer voor een vrijwilligers organisatie een site moeten maken, waarbij ze konden zoeken naar vrijwilligerswerk wat bij ze pasten(Voor een school) Heel havo3&vwo3 waren tegelijk online: 1267 Unieke bezoeken op een dag. Bij elke "baan" zaten wel min. 2 plaatjes, en de host die we gebruikten had 10gb band. en 250 mb ruimte. Wer kwamen nog neit eens op de helft van de bandwidth...

Reageren