Hallo, ik wou vandaag wat asp scripts testen en wil mijn apache server even afsluiten om mijn IIS server aan te zetten, maar xampp sluit niet af, ik moet eerst de service verwijderen maar om dat te doen moet ik de apache server afsluiten. Als ik hem wil afsluiten krijg ik de volgende error.

ERROR: -1

Toen heb ik geprobeerd het via xampp stop te doen, maar dat werkte ook niet, meldingen kreeg ik daarbij niet, het venster verdween gewoon direct.

Tot slot had ik geprobeerd het process te killen, maar httpd.exe word niet weergeven in de processen lijst, ook was er geen apache beschrijving te vinden bij de processen.

Ook heb ik nog mijn error logs nagekeken, er waaren volgens de error log geen errors in dat gebied te vinden.

Hoe kan ik hem nou uitkrijgen.

Mvg. Gerritjan.
heb ik ook een paar keer gehad, kill gwn apache.exe via taakbeheer dan is het ook opgelost
Apache.exe staat niet bij mijn processen.
Als het goed is bij Services.
gewoon even je computer opnieuw opstarten (of afmelden/aanmelden) en Hopaaaaa :D.
Als het goed is loop de Apache service dan gewoon door...
Je kan 'm eruit knallen bij services. Heb het net getest.
Daniel schreef op 26.06.2009 22:59
gewoon even je computer opnieuw opstarten (of afmelden/aanmelden) en Hopaaaaa :D.
Vind jij dat dat nodig moet zijn om een simpel programma af te sluiten? Ik niet.
Daniel schreef op 26.06.2009 22:59
Vind jij dat dat nodig moet zijn om een simpel programma af te sluiten? Ik niet.

Reageren