Beste,
Ik wil graag mij storten in de wereld van php en daarbij gelijk ook een webshop maken met verschillende pagina's. Wie kan mij een goed boek aanbevelen waarin dit voor een beginner goed uitgelegd wordt en waarbij ook stap voor stap beschreven staat hoe je een webwinkel moet maken?
Alvast super bedankt!
Esther
Hoi Bas
Daar heb ik inderdaad gekeken, maar daar staan er zoveel en ook boeken die al niet meer te krijgen zijn! En in het boek van php5 in 10 minuten wordt niet specifiek uitgelegd hoe je een webwinkel moet maken.
Als iemand weet welk boek daarvoor uitstekend geschikt is dan hoor ik het graag!
Ik denk dat niet één boek precies uitlegt hoe je een webshop moet maken. Als dat je doel is, zou ik eerst tutorials of boeken lezen die uitleg geven over wat PHP is, hoe het werkt en wat je ermee kunt maken. Door die informatie op te nemen kun je zelf een webshop gaan maken. Wil je slechts de code overtypen die je denkt te gaan vinden in het boek, dan kun je net zo simpel een webshop script downloaden, bijvoorbeeld www.oscommerce.nl.