Beste leden,

Ik ben vandaag tegen een probleem aangelopen en weet niet hoe ik dit ga oplossen.

Het is als volgt:
Ik ben bezig met een website waar meerde overzichten te vinden zijn van producten die verkocht gaan worden.
Nu word er op dat overzicht gewoon in de code letterlijk de producten ingevoerd, dus niks met databases of iets dergelijks.

Als je een product kiest kom je op een pagina waar het product word uitgelicht.
Nu wil ik het productnaam en prijs van het overzicht pagina meenemen naar het uitgelichte product dat is gekozen...
Vanuit daar heb je weer een knop om te bestellen en dat gaat via een formulier waar ik dat weer de gegevens uiteindelijk heen wil slepen om mee te sturen met de email.

Nu heb ik zelf helemaal geen ervaring met php en heb ook al wat mensen gevraagd maar die konden mij ook niet echt helpen tot nu toe.

Nu wil ik graag weten of het mogelijk is om die gegevens alleen op de overzicht pagina te typen en zodra daar dus een product is gekozen de gegevens met je mee gaan tot het formulier?

Met vriendelijke groet,
Dave
Lees eens wat over sessions.
Uhm zal ik eens gaan doen maar het probleem is vooral dat ik nu echt in tijdnood zit en ik echt geen raad meer weet hoe ik dat ga oplossen.

Zat zelfs al te denken om per product een eigen formulier te maken :S, dat zal echt de meest zwakke oplossing zijn vind ik persoonlijk.

Dus ik weet niet of jullie mij nu op deze manier kunnen helpen?

Wel lekkere snelle reactie trouwens :D

Groeten,
Dave
Pagina 1 vult de session.
<?php
session_start();
$_SESSION['artikel'] = 'Fiets';
?>

Pagina 2 laat het artikel zien.
<?php
session_start();
echo $_SESSION['artikel'];
?>
Hé SanThe,

Heel erg bedankt maar iemand anders heeft me nog even snel geholpen en ik denk dat het ongeveer op het zelfde neer komt als jij verteld. Ga het nog eens even goed analyseren om er wat van te leren.

Zal ik het je even uitleggen :P.

Hartstikke bedankt dat je mij wilde helpen ieder geval.

Groeten,
Dave

Reageren