Ik ben voor iemand een webwinkeltje aan het maken. (www.borduurvlindertje.nl) Echter loop ik vast op het afhandelen van het bestelformulier.
Daarnaast heb ik geprobeerd om het via prestashop op te zetten, alleen kan je hier (of althans ik niet) toevoegen dat de klant kan kiezen uit een plaatje wat op een product geborduurd moet worden en een naam die ook op het product moet komen te staan. Want daar draait de hele website om!
Kan iemand mij helpen bij het aanpassen van de prestashop php-files of helpen bij het afhandelen van de bestelforumlieren zoals ze nu zijn?
Als je wil helpen kan ik eventueel een vriendschappelijke vergoeding geven aangezien ik het ook gratis voor die persoon aan het maken ben...
Want er is wel wat werk aan de winkel.
-Eerst en vooral een goed database model opzetten
-formulier maken
-formulier verwerken
-waarschijnlijk ook een inlog-systeem, zodat de webmaster/eigenaar de bestellingen kan zien
@ Emmanuel
Zij zegt al dat ze "prestashop" gebruikt, wat dus een open source shopping cart is, dus het enigste wat dus hoeft gedaan te worden is dat die shopping cart goed word gekoppeld aan die formulieren.
Klopt, wat je nu ziet is enkel een formulier. Bij prestashop zijn er wel degelijk php bestanden aanwezig. Database is ook gemaakt (via prestashop) Het verder aankleden van de webwinkel is geen probleem en dat is ook niet de vraag.
Het belangrijkste is juist dat mensen iets kunnen invullen, een naam, wat op een product geborduurd moet gaan worden.
Ik wil het met alle liefde zelf doen, maar dat is juist waar ik nu net tegen aan loop wat toch om meer php kennis vraagt dan enkel en alleen de plaatjes veranderen en de namen aanpassen etc etc. Ik moet nu echt dingen gaan toevoegen...
Dus als iemand mij daar bij wil helpen, (lees niet voorkauwen maar eventueel samen doen!) heel erg graag!