Beste,

Ik wil een community website gaan maken alleen ik weet nog niet precies hoe ik dat technisch wil gaan realiseren, ik zat te denken om alle pagina's hetzelfde te houden en dan het op de volgende manier te doen: www.mijndomain.nl/nederlands/[color=white]user-nick[/color]/index.php?page=dit&dit=dat, dit is wat dus in de url-balk staat.

Maar, dat in werkelijkheid de gebruiker gewoon op de volgende url zit: index.php?user=[color=white]user-nick[/color]&page=dit&dit-dat.
Dan wil ik het zo dat de gebruiker dat niet kan zien.

Hoe pak ik aan dat de gebruiker dit niet ziet, via htaccess (gok ik?) ?

Wat vinden jullie van deze technische realisatie en zijn er dingen die ik beter kan doen / iets waar ik op moet letten ?

mvg Joost.
Dit kan inderdaad met .htaccess, wel zou het denk ik mijn voorkeur hebben om de username voor de url te plaatsen. Maar dat kan een gevoelsding zijn.
mod-edit:

Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Niet al te moeilijk te vinden toch?

Reageren