Wel even googlen op de juiste argumenten, [color=red]die zet ik namelijk 99% van de tijd verkeerd om (en dan corrigeer ik ze een keer en blijken ze de eerste keer al goed te zijn ::P)[/color]
Hall, heb je gelezen? hij heeft een DATE veld, dat wat anders dan UTS. Dus nee TS heeft daar niets aan :)
Dat begrijp ik en heb ik gelezen. Maar als hij hier mee aan het experimenteren is en z'n script of database net aan het bouwen is kan hij het altijd nog aanpassen naar een ander formaat en andere invoer ;). En zijn tenslotte meerdere methoden om met datums om te gaan !
Ik denk dat de persoon die de vraag stelt het best zelf kan beoordelen of hij iets aan een antwoord heeft. Alhoewel we elkaar natuurlijk wel kunnen corrigeren als iemand een onzin antwoord geeft.
Ik vind de vraag: heb je het wel gelezen soms ook al niet zo vriendelijk overkomen. Soms krijgt iemand een klein stukje code als antwoord maar als die persoon net met PHP begonnen is kan het toch zijn dat hij niet snapt wat daar staat omdat het kwartje gewoon niet valt. Dan is het ook logisch dat die persoon nog verder vraagt tot het hem helemaal duidelijk is.
ik hou er gewoon niet van dat mensen in de verkeerde richting gestuurd worden, en als het om datums gaat is unix timestamp naar mijn idee gewoon de verkeerde richting (en ben vast neit de enige die dat denkt)
Ok daar kan ik uiteraard inkomen dat je daar niet van houd. Wat is er volgens jouw mis met unix timestamp ? Hoe wil je anders rekenen met datums ? Bijvoorbeeld nieuwe berichten sinds laatste keer dat iemand inlogde in een forum om maar een voorbeeld te noemen.