ik volg de opleiding digitale communicatie, hier moet ik verschillende opdrachten maken en uitwerken. dit moet ik allemaal op een portfolio website zetten.
ik ben zelf geen professionel designer of programmeur ben zelf natuurlijk nog in opleiding.. ook ben ik geen professionele fotograaf dus daar hoeft niet op te worden gelet.
ik vind het altijd erg moeilijk om mijn eigen portfolio een goede touch te geven omdat het zakelijk is maar toch ook erg persoonlijk..
daarom wil ik vragen wat jullie ervan vinden ik sta 100% open voor kritiek en suggesties zolang er maar geen gekke dingen worden gedaan met de dingen die op mijn website staan.
Ik heb nog niet verder gekeken maar wat mij direct opviel is het onvoldoende contrast tussen de witte achtergrond en de grijze tekst van o.a. HOME
Dat is gewoon moeilijk leesbaar en dan kan ik gewoon goed zien.
@sam okeej bedankt, die grijze tekst is vooral bedoeld als breadcrump dus het moet niet meteen in het oog vallen natuurlijk.
Maar waarom zou een breadcrump niet mogen opvallen? :)
Overigens vind ik de grootte van je lettertypen te klein
nu vergroot ik letters ik mijn browser maar op het moment
dat het voor mij lekker leest krijg ik de horizontale scrollbar.
Dat zou niet nodig moeten zijn.
ik vind persoonlijk dat breadcrumps alleen moeten opvallen als je ze nodig hebt, zodra je ernaar zoekt. vind dus ook dat je ze niet hoeft te zien als je ze ook niet nodig hebt. zodra ik ze zwart zou maken dan gaan mensen de tekst lezen en dat is dus onnodig.
ik vind persoonlijk dat breadcrumps alleen moeten opvallen als je ze nodig hebt, zodra je ernaar zoekt. vind dus ook dat je ze niet hoeft te zien als je ze ook niet nodig hebt. zodra ik ze zwart zou maken dan gaan mensen de tekst lezen en dat is dus onnodig.
Misschien komt het nog ter sprake bij je opleiding digitale communicatie ;)