Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd bezig met een website maar nu is het enige probleem dat iik hem niet compatible krijg met mac pc's op een windows pc ziet alles er netjes uit ook in IE en in
safari maar als ik mijn website open op een mac dan ziet alles er niet meer uit. Kan iemand mij hierbij helpen????? zo jah let me know, would you please!!!!!

alvast bedankt
Hoe wil je dat we je nu moeten helpen?
nou misschien kent iemand het probleem omdat dezegene het al eerder heeft gezien of zelf heeft gehad en weet hij een plek op internet waar staat wat je eraan zou kunnen doen???
Waarschijnlijk is er iets fucked in je css.. Maar dat kunnen wij niet zien vanuit hier. Dus je vraag die je stelt is ontzettend breed gesteld. Misschien kan je aangeven wat er precies verkeerd uitziet, en daar de nodige css van plaatsen of iets dergelijks.. :)
Heb je een link naar de website?? En laat ook een screenshot van het verschil tussen de mac en pc zien ;)
link: www.ympressy.com

het verschil is simpel de middelste blog verspringt naar de rechterkant van het perkament meer niet.

ps. Er zijn meer dan duizend tools op internet waarmee je iemand zijn css kan openen en inkijken. (zie ff - extenties - webdeveloper tool bar)
nick schreef op 31.07.2009 15:58
... met mac pc's op een windows pc ...

Hoe zit dat in elkaar?

Zorg dat iedereen jouw post goed kan lezen en begrijpen. Schrijf Nederlands en gebruik hoofdletters, punten, komma's en alles wat erbij hoort. Je post is nu behoorlijk onduidelijk.

SanThe.
nick schreef op 31.07.2009 16:19
link: www.ympressy.com
ps. Er zijn meer dan duizend tools op internet waarmee je iemand zijn css kan openen en inkijken. (zie ff - extenties - webdeveloper tool bar)

dat weet ik. ik gebruik zelf meestal Firebug. maar dat is het probleem niet... ik heb hier namelijk geen mac staan. het scheelt een hoop als ik weet hoe het er precies uitziet op de mac... is makkelijker met het oplossen hiervan ;)
wat dingen waar ik zo op kom, wss is het de breedte van je scherm? of...

gebruik je een aparte browser op je mac? dan kan dat t zijn..

Reageren