heeft iemand ooit een heel inlog systeem gemaakt met een profiel er achteraan? zegmaar net als bv. PHPBB heeft. je kan je profiel weizigen zoals je pw enz. allemaal persoonlijke gegevens..
iemand ooit gemaakt
Als je een user aanmaakt, begin je dus met een stuk of 3 rows in je database.
Dit kun je constant uitbreiden, zodat er een profiel bij kan, heb op dit moment (met dat script) 14 rows ofzo.
hmmm ik weet dat het basic is, maar ik wou er dan in maken dat als je zegt ik wil template 1 dat ej die dan als standaard template hebt enz. en dat word wel iets ingewikkelder.
Je laat alle data invullen, zet dat in je db, en zet er een templatenr bij, en laat uit de db het template invullen. Iets simpelers bestaat er bijna niet, nouja behalve:
<?php
echo "Hello World!";
?>
dan :P
Heb er ook net ene gemaakt... Maar Niels.. Heb jijd at allemaal in 1 databse? Ik heb leden en profiel als aparte database...
Hoef ik geen functie te maken om email wel of neit te laten zien :D
Ik zet alles in 1 row ja, en dan bijvoorbeeld een vakje met show_email ja of nee, standaard dus nee, en ja als je dat aangeeft.
In 2 tabellen kan natuurlijk ook erg goed, maar dan moet je rekening houden met dat de id's met elkaar overeenkomen.