Hallo,

Ik heb een script dat gegevens uit het formulier achter elkaar zet om daar vervolgens in AJAX een GET aanvraag mee te doen.

In Firefox werkt dit allemaal goed.

Maar...

In Internet Explorer werkt dit maar 1x, dus als ik 2 formuliervelden heb, veld met het id a, en veld met het id b.
En ik doe dan dit:

<script>
url = 'index.php?velda=' + document.getElementById('a').value + '&veldb' + document.getElementById('a').value

</script>

Dan komt er in url, alleen de gegevens uit veld a te staan, de rest van de velden is leeg.

Hoe kan ik dit oplossen?
begin eens met <script type="text/javascript"> te gebruiken i.p.v. <script>... Eerst je code valid maken, dan debuggen...
@Paradox, ja dat staat aan, want de eerste doet het wel

@Rens, Ik heb dat snel even als voorbeeld gebruikt, dit is niet het echte script. Ik dacht dat als ik het tussen <script>-tags zette dan er dan script opmaak gebruikt werd.

Ik heb zelf het probleem al achterhaalt, Het probleem was dat ik gebruik maakte van rolldown menu's, maar dan zonder value, Firefox kiest dan gewoon de naam van de selectie als value, maar IE doet dit niet.

Nu heb ik het probleem opgelost door bij elke <option> de value ook in te vullen...
+ '&veldb' +

Waar is de = achter veldb?

Reageren