Sorry dat ik dit eventjes vraag, maar ik zit in zak en as. Ik heb een eigen site, met daaraan gekopppeld een webmail. De site is www.miken.be, en iedereen raakt daar op. Ik installeerde recent zelf een apache server (die ik trouwens vandaag desinstalleerde). Sinds die installatie raak ik niet meer op mijn site. Ik kan wel op om het even welke andere site. Ik kan enkel vermoeden dat die windows een verkeerd ipadres toekent aan mijn url. Maar ik weet echt niet meer wat doen. Kan iemand mij aub helpen ????????
Als je Apache hebt verwijderd heb je geen webserver meer. En nslookup www.biken.nl geeft geen ip-nummer. (Non-existent host/domain)
Bij mij werkt het gewoon hoor :S
Heb je het alweer opgelost?
ja, het probleem is al gedeeltelijk opgelost, maar om eerlijk te zijn, nog niet helemaal. In mijn webmail (via cPanel) kan ik niet langer squirrel of neomail nemen. Bovendien wordt mijn site niet direct aangepast na het uploaden (lees niet). Ik vrees dat ik weer eens zal moeten veranderen van hostingmaatschappij. Het lijkt soms wel alsof er geen goede bestaan.
Ik heb er geen verstand van, maar aan SanThe's reactie te zien, was het meer je eigen schuld...

Maar nogmaals, ik weet niet hoe het zit/hoort

Reageren