De hoeveelste check is dit? ^^

Mwa... Best cool nu :) Tov de vorige zkr..: )
ziet dr vet uit :D
alleen die links @ script zijn irritant :S
Het is wel een beetje een lege header. Dat probleem heb ik vaak ook. Kan de content wel maken, maar de header.... gaat wat minder.
- lekker rustige layout;
- Geselecteerde linkjes zou je een andere kleur kunnen geven.

En uhm....:
<link rel='stylesheet' type='text/css' href='style.css'>

<html>
<head>

En zoek een doctype voor je site. Dan zien browsers welke w3c standaard je site gebruikt en heb je de meeste kans dat browsers je site goed laten zien.
Beter dan vorige layouts.

Ik zal alleen het menu en fun bij elkaar nemen en die voor ledenmenu zetten.

Ook vindt ik het zelf fijner als je een hoofdmenu (horizontaal) en een submenu (vertikaal) hebt. Bij jouw zijn de balken er wel alllen is de inhoud eigenlijk hetzelfde.

Forum ziet er mooi uit (maar volgens mij heb je dat niet zelf gemaakt)

Ik heb een willekeurige pagina genomen 17 warnings. Niet valid maar geen errors dus zit wel goed.
Ghehe, hij heeft de layout van het forum geprobeerd naa te maken in scripts.php, en ik moet zeggen, het lijkt er aardig op.

Geen toegang, word lid!, klinkt een beetje onvriendelijk.

Je menu heeft inderdaad te veel subsectie's, en ik vind het eveneens irritant dat leden boven main staan, niet erg logisch.

Misschien zou het mooi zijn als je je lege achtergrond ook nog een beetje een fade-effect gaf. Nu met dat wit wordt je site wel heel licht.
beetje raar dat op je forum de helft van je mouseovers mooi en goed gaan en de rest lijkt afgeraffeld.
Bij mij gaan alle mouseovers prima, zowel in IE als in FF.

Wat ik wel irritant vind is dat ik op 'vorige' in mijn browser moet drukken om een categorie omhoog te gaan. Oftewel: ik mis de links in de regeltjes zoals
Forum > OFF > Daydreamer is mod!
Mooie site, mooi in elkaar gezet!

Reageren