Ik heb een formulier op mijn pagina en die word verwerkt via Jquery. Er staan meerdere <form>'s onder mekaar en deze worden door Jquery door mekaar gehaald. De gegevens worden altijd uit de eerste <form> genomen.
Ik stuur het door naar een .php pagina waar hij alle gegevens verwerkt. Het enige wat ik eigenlijk moet hebben is dat hij de juiste soort en aantal neemt.
edit: Ik snap niet echt hoe ik dit moet gaan gebruiken?
dataString gebruik ik om via $.ajax() de gegevens te verzenden.
Er moet een manier mogelijk zijn om te kijken van het hoeveelste formulier een submit is gedaan en daarvan moet ik dan de soort en aantal nemen. Iemand enig idee?
Echt weer zo'n zielige actie.
Je code weghalen en niet zeggen wat het antwoord was.
Deze vraag wordt volgens mij wel vaker gesteld. Mensen kunnen dus ook baat hebben bij jouw antwoord.
Echt weer zo'n zielige actie.
Je code weghalen en niet zeggen wat het antwoord was.
Deze vraag wordt volgens mij wel vaker gesteld. Mensen kunnen dus ook baat hebben bij jouw antwoord.
Ik heb het script gewoon helemaal om gegooid. <form> heb ik weg gehaald en submit heb ik veranderd in button. Daar heb ik een onclick met een functie aan toegevoegt. ik heb aantal veranderd in aantal1,aantal2 ect.
Verder zou je ook wel normaal mogen reageren ..
?
Onbekende gebruiker
06-09-2009 19:34
Yearupie schreef op 06.09.2009 19:24
Ik heb het script gewoon helemaal om gegooid. <form> heb ik weg gehaald en submit heb ik veranderd in button. Daar heb ik een onclick met een functie aan toegevoegt. ik heb aantal veranderd in aantal1,aantal2 ect.
Verder zou je ook wel normaal mogen reageren ..
Ik vind het vrij abnormaal om de dingen die bij deze vraag horen weg te halen. Je had te minste wel even kunnen zeggen dat je de boel hebt omgegooid, of niet soms?