Goedemiddag,

Nogmaals heb ik een vraag. Ik heb momenteel 2 websites waarbij ik FCKeditor heb gebruikt/gebruik. Echter werkt het bij 1 site perfect. Maar bij de andere, voegt FCKEditor er automatisch een <br /> aan toe bij elke regel..

Dan krijg je dus teksten vol met alinea's. :S Ik snap niet hoe het kan, want bij de ene site werkt het perfect, andere site werkt het totaal niet.

Ik heb ook al gegoogled, maar ben er niet veel verder mee gekomen.

Iemand enig idee hoe dit probleem te verhelpen is?
Vergelijk eens de ene met de andere, misschien dat er toch iets anders is in het script. Zo niet, dan ligt het aan iets om het script heen.
Misschien is dat in je config van FCK zo ingesteld, of heeft de output iets van nl2br().
@Jeroen
Slaat die het ook op met een <br /> (tenminste ik hoop toch dat dat het is, en niet </ br>) in de database? heb je dus al in de database gekeken naar de output van TinyMCE?

Controleer beide stukken code (opslaan van de input, en weergeven uit de database) eens op nl2br in de code.

Waarschijnlijk moet één van die opties jouw probleem wel oplossen.
O, wacht even, hij zet overal <br /> achter. Mijn fout..

Ik zit te kijken, maar ze zijn beide identiek. Op de value na. Die is bij de ene leeg en bij de andere:
<?php stripslashes($value) ?>

Mijn output is als volgt:
<?php echo stripslashes($array2['info']); ?>

Geen nl2br dus.

De <br /> komen erin bij het toevoegen in de database. Dit is bij de ene site wel, bij de andere site dus niet. Ik snap er niks van..

Nog niet precies 24 uur, maar toch vast een bump..

Reageren