Mensen ik kom dr niet helemaal meer uit.

Veel mensen zeggen dat je met behulp van .htaccess error pagina's kan maken. Tot zover gaat het goed. het onderstaande regeltje gebruik ik:

ErrorDocument 404 /errors/404.html

tot zover ook goed. Nu test ik het in Opera en Morzilla geen probleem (moest alleen eerst de error pages van AVG security uitzetten. Daarna de laatste versie van IE. Helaas kreeg ik daar de error pagina van ie zelf. Hoe krijg ik het nou voor elkaar dat de pagina gelijk door naar mijn pagina door linkt in geval van een 404 of een 500 etc. zonder dat mensen bijvoorbeeld IE ingeschakeld hebben staan. Want bijvoorbeeld op de website van ing.nl lukt het wel als ik een url invoer die onjuist is.

(het htaccess bestand zelf het wel .htaccess )

wie kan mij helpen??
Je errorpagina's moeten een minimale grootte hebben, anders kiest IE zijn eigen errorpagina's.

Edit: 512 bytes dacht ik.
hoe bedoel je jan???
KB's of daadwerkelijk bytes??

want dan zit ik erover geen en kom ik dus niet uit:S
apache site
Microsoft Internet Explorer (MSIE) will by default ignore server-generated error messages when they are "too small" and substitute its own "friendly" error messages. The size threshold varies depending on the type of error, but in general, if you make your error document greater than 512 bytes, then MSIE will show the server-generated error rather than masking it. More information is available in Microsoft Knowledge Base article Q294807.

Bron.
hmm, windows deed raar kwam ik achter, hij weergaf steeds de eigschappen van de map en niet van het bestand. Hij is nu meer bytes en het werkt inderdaad!

Enorm bedankt allemaal!!

Reageren