Hallo,
ik ben van plan voor de plaatselijke kroeg een website te ontwikkelen
nu vroeg ik mij af of jullie naar het ontwerp wilde kijken en mij tips willen geven
PS. Graag nuttige tips voor het verbeteren en geen commentaar van: "ik vind het er niet uit zien" daar kan ik niks mee.. kritisch zijn mag, graag zelfs maar dan wel gegrond :)
- Lelijke kleuren.
- Lelijk logo.
- Totaal leeg, vul het minstens met een foto en lipsum tekst.
- Menu verschijnt ineens en eindigt plots midden in de header?
Kortom 3/10.
Ps. Breng de volgende keer een al reviewbaar product niet een paar divs, wat woordjes en een logo.
- Het logo ziet er horizontaal uitgerekt uit
- Je knoppen zijn niet mooi uitgelijnd met je achtergrond
- Je kleurenschema is sober
- Je design is niet een geheel, zoals eerder gezegd is het een verzameling divjes met een kleurtje
- Er zit geen "spanning" in je vormgeving; er is niets wat het geheel aantrekkelijk maakt
- Geen rollovers op de buttons of iets wat het menu dynamisch maakt (maar wellicht volgt dat nog)
Kijk eens goed rond op andere sites, en probeer daar inspiratie op te doen.
Probeer anders eens een wat betere kwaliteit logo te krijgen, en deze wat netter uit te knippen.
Daarnaast kan je ook in het logo eens naar wat kleuren kijken, ik zie daar zo al zwart rood en creme (de vakjes op het dartbord) in voorkomen.
Probeer ook deze kleuren eens te gebruiken / terug te laten komen, dan krijg je al een heel andere pagina die ook nog eens een geheel kan gaan vormen.
Hoi Terry,
Ik denk dat je hier verkeerd zit als je om tips vraagt. We kunnen er namelijk lang niet genoeg geven wil dit wat worden. Je bent een beginnend webdesigner dat is duidelijk, en voor de plaatselijke stamkroeg heb ik wel lelijkere websites gezien, maargoed, wat ik wil zeggen, maak die website lekker voor je stamkroeg. Wil je echt een mooie website opleveren dan raad ik je aan om eerst even wat meer onderzoek op internet te doen, kijk naar andere websites en vraag je vriendin om kleurenraad :).