De muziek cms die wij willen gebruiken voor een vernieuwde community is een CMS met veel eisen, onder andere.

• Inlog gebaseerd op VBulletin Forum ( script is er al )
• Homepagina met alle info over muziek ( muziek, Top20 muziek, Top 20 scores, pas geuploade bestanden, top20 meest beluisterd enz.. )

Bezoekers
• muziekplayer beluisteren die we maken voor de bezoekers..
• bezoeker kan op de website ook zelf muziek luisteren..
• bezoeker kan reacties lezen over de muziek

Leden
• leden kunnen hun eigen playlist maken voor de muziekplayer..
• leden kunnen muziek downloaden
• leden kunnen enkel muziek uploaden
• leden kunnen hele albums uploaden
• leden kunnen reacties plaatsen over de muziek
• leden kunnen score aangeven voor muziek

Beveiliging
• zodra men bronweergave bekijkt mag er geen link worden getoond van de muziek bv ( mms:// or empty )
• muziek kan niet gedownload worden als je geen lid bent..

Ben jij diegene die ons hierbij kan helpen, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk...

Demo:
http://muziek.wajow.com

Graag ook uw portfolio vermelden!
@MrRedOuaN

Niet om het één of ander, maar delen in de winst betekend uiteindelijk ongeveer hetzelfde als: Ik hoop dat we er winst uit gaan halen, daar mag je dan in delen. De meeste (hobby)programmeurs kunnen zelf heel prima een CMS maken, of een vergelijkbare website.
Wat bied het voor een web programmeur voor extra's wanneer die helpt aan het CMS?

Daarnaast, waarom wordt diegene met spoed gezocht? Is er zoveel haast met het CMS?
Overigens: Als je 600 bezoekers per dag hebt, misschien kan je aan je bezoekers vragen.

Daarnaast: Op www.wajow.be staat een placeholder, muziek.wajow.be staat behalve een lay-out niets op en forum.wajow.be geeft "Apache is functioning normally".

Zoeken op je website geeft alleen maar resultaten van forums.wajow.be. Ongeveer 143 resultaten in totaal, waar de registreerpagina's e.d. allemaal bij in zitten en heel veel topicstarts/ subforums, maar ik zie in de 1e 9 pagina's bij Google geen enkele reactie. Ik vraag mij hierom ook behoorlijk af hoe je aan de 600 bezoekers per dag komt?
We hebben al iemand.. alsnog bedankt..
@Robert

Op http://www.wajow.nl staat wel een hele site, maar mn firefox liep vast toen hij die site aan het laden was !? :-)
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH

Dacht even dat er een kat werd gemarteld bij het laden van die website! Wat een belachelijk gebeure zeg! Je gaat je bezoekers toch niet gelijk wegschrikken met (die) muziek?!
OMG, zet liever standaard de muziek uit.
Dit is echt niet '2009'....

Reageren