Beste mensen,

Ik loop tegen wat probleempjes aan. 4 maanden geleden een nieuwe computer gekocht en alles erop geinstalleerd. Helaas loop ik tegen wat foutjes aan die er niet in hadden mogen zitten dus... Ja hij moet terug voor reparatie. Nu weet ik niet hoelang ik hem kwijt ben. Mogelijk iets meer dan een week. Maar ik moet natuurlijk wel verder met mijn websites kunnen.

Nou is het geval dat ik ooit eens de adobe master collection cs3 op mijn laptop heb geinstalleerd (win viste 32bit) Maar vanwege te kort aan ruimte op de laptop heb ik hem eraf gegooid. Nu wil ik hem opnieuw installeren maar dat lukt niet. Het volgende komt naar voren. Gedeelde bestanden geinstalleerd. de rest je raad het al.. niet geinstalleerd. Wie weet hoe ik het er weer op ga krijgen???

alvast bedankt
Adobe installatie draaien en photosoep enzo selecteren?>
Mja dat snapte ik ook nog wel... Daar gaat het juist om. dat heb ik gedaan. maar aan het eind weergeeft hij dat het allemaal niet geinstalleerd is.

[edit]
om precies te zijn installatie mislukt.
Zoek de details van de foutmelding eens op. Er zijn vele redenen te bedenken dat de installatie mislukt.

Wat ik dan zou proberen: alles eraf gooien, ook de gedeelde onderdelen zodat er NIETS meer van cs3 op staat en dan opnieuw proberen te installeren.
Voor ik begon heb ik alles, maar dan ook echt alles verwijderd. Als je hem installeert komt er ook nog een soort setup programmatje in programma's & onderdelen te staan (configuratie scherm) Ook die helemaal verwijderd. Alle folders waar ook maar adobe of cs3 in staat. Ik ben nu de gedeelde bestanden opnieuw helemaal aan het verwijderen. Maar heb inmiddels in 2 dagen tijd al 3 pogingen gedaan. Maar het wil nog niet lukken
Probeer dan toch die gedetailleerde informatie over de foutmelding te vinden. Zonder die info is het blind proberen en dat heeft weinig nut.

Reageren