Ik maak gebruik van een aantal Javascripts welke ervoor zorgen dat ik leuke menus heb. Nu werkt alles, maar er is toch een 'script error', zie:
...ik klik dan op 'yes' en krijg vervolgens de volgende boodschap:
...wederom klik ik op 'yes'.
...nu is de website gewoon in beeld en alles lijkt te werken.
Deze error-boodschappen komen alleen tevoorschijn in bv. IETester en als je er echt om gaat vragen en naar gaat zoeken...bezoekers van de uiteindelijke website zullen dit hoogstwaarschijnlijk dus niet eens zien.
Toch los ik dit probleem graag op! Potdorie.
Er word gesproken over 'Line: 3' en ''document.GetElementById[...] is leeg of geen object'...
Welke 'Line: 3'? Dat is een <meta> tag?! In de bron van de gehele pagina natuurlijk...welk Javascript word er nu bedoeld? Er staan er een aantal in de <head> welke verwijzen naar Javascripts in een folder genaamd 'javascripts'.
Tsja....jammer hoor, deze werkt prima en veel 'soepeler' dan die in jouw demo.
Waar ik achter ben gekomen, doordat Elwin 'Firebug' noemde ben ik meteen effies gaan Firebuggen, waarom ik daar zelf niet aan denk?!?! en Firebug heeft het over het volgende:
Error: "throw $continue" is deprecated, use "return" instead
dit staat op regel 443 van de hier eerder genoemde prototype.js.
OKE! Dat is het dus...maar hoe vevang ik die '$continue' voor een geaccepteerde 'return'?
Zegt me helemaal niets?!
?
Onbekende gebruiker
18-09-2009 14:09
Waarom heb je niet de laatste versie van prototype?
Dat voorbeeld van Mitchell is inderdaad nogal schokkerig. Kijk anders eens naar dit voorbeeld, die is toch heel soepel? (Die werkt hier iig beter dan dit voorbeeld met prototype.)