Als ik niet ingelogd ben, zie ik de <input> boxen op de juiste manier. Als ik ingelogd ben, is zien ze er heel anders uit, waar ik niets van begrijp :s
?
Onbekende gebruiker
18-09-2009 19:46
Lijkt haast alsof je in twee verschillende browsers kijkt...
?
Onbekende gebruiker
18-09-2009 19:48
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
@ Webmakerij
Stylesheet moet geladen worden, anders zou ik de blauwe text niet krijgen.
Selector klopt niet: het is exact dezelfde pagina die geinclude word, dus zou niet moeten kunnen.
@Roel
Zoals hieronder te zien is, worden op beide pagina's dezelfde css bestanden geinclude.
@allen
Zoals je hieronder ziet worden dezelfde .css bestanden geladen, zowel bij ingelogd als niet. Heb zelf al naar iets lopen zoeken, maar zie het niet :s
Beide screenshots komen uit IE.
index.php?pagina=contact
<html>
... pagina verwijderd ...
</html>
ingelogd.php?pagina=contact
<html>
... pagina verwijderd ...
</html>
?
Onbekende gebruiker
18-09-2009 22:24