Ik kan er niet omheen gaan, maar ik vind het puzzelen van php gewoon briljant.

Sinds ik er dik een jaar geleden mee ben begonnen leer ik iedere keer nieuwe dingen.

Het lezen van boeken is ook zeer bevorderend en het mooie van al het puzzelen is dat je direct resultaat krijgt en ervaring opdoet. :P

PHP = Perfectly Happy People... Ik snap nu waarom PHP mensen happy maakt!

Wanneer had jij je eerste A-ha moment met PHP?

en... heb je zodra je PHP echt onder de knie hebt ook ambities om bijvoorbeeld Perl of Python te leren?

Dat is namelijk mijn volgende stap die ik wil gaan zetten.
Toen ik de include functie begreep. Dat was echt een A-ha momentje. Je snapt wel dat ik nog een beginner ben en nog meer van die momentjes zal hebben.

Heb zelf PHP gekozen omdat de meeste ermee programmeren, en je er alles mee kan (corrigeer me als ik verkeerd ben).
Ik ben ooit met php begonnen omdat ik niet snapte hoe mensen met ?p=pagina een andere pagina konden tonen.

Nu met mod_rewrite weet ik niet hoe de mensen tegenwoordig php werking gaan opmerken..
php is voor mij een gebied waar ik nog VEEL in moet leren...
daarom zit ik zo vaak online, mee te lezen en denken met phpers :P
Ik had mijn eerste A-Ha moment toen ik voor het eerst iets naar een database schreef en ook weer uitlas =)
ik had mn eerste A-Ha moment toen ik een pagination script gebruikte. (daarvoor dacht ik dat voor elke pagina 1 bestand nodig was).

Reageren