Hallo...

Bij mijn nieuw design (te vinden op http://www.valid-scripting.nl) heb ik een probleem met het floaten van de rechter kolom. In Firefox staat hij goed maar in IE staat hij midden op de pagina.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Alvast bedankt!
Script?
Wat is nu je probleem? Bij mij ziet alles hetzelfde uit in IE8,Opera,Firefox
Bij mij ziet het er in FF3.5 en IE8 min of meer hetzelfde uit. Als ik je CSS bekijk, gebruik je veel en veel te veel floats. Je zou kunnen volstaan met het naar links floaten van de container waar alle linkerkant-elementen in zitten. En de rechterkolom naar rechts floaten.
Dan ligt het aan mijn PC want de rechter kolom staat bij mij (in IE) niet rechts maar in het midden...
Heeft te maken met je browser window grootte (resolutie). Met een groot scherm (hoge resolutie) merk je hier dus niets van. Geef de wrapper een vaste breedte en dan moet het niet meer gebeuren.
Mitchell schreef op 03.10.2009 20:19
Heeft te maken met je browser window grootte (resolutie). Met een groot scherm (hoge resolutie) merk je hier dus niets van. Geef de wrapper een vaste breedte en dan moet het niet meer gebeuren.

Dat werkt ook niet... Heb het geprobeerd door een container div een vaste breedte van bijv. 1500px te geven maar dan komt de linker kolom nog steeds in het midden te staan.

Reageren