Een klant wil graag zelf één aanbiedingen-pagina bewerken (dus tekt, vet, onderstreept etc). Wie weet een gratis en online proggie die dat kan? Liefst zo min mogelijk toeters en bellen.
Spaw2 editor
Ik gebruik deze en vind 'm zelf erg fijn. Het is een WYSIWYG editor. Heel uitgebreid (Je kunt in de config zelf aan en uit zetten welke functies je wilt gebruiken, zoals plaatjes uploaden en toevoegen, fonts, groottes, zelf dingen toevoegen etc.)
Het is dus alleen de editor, verder zit er niks om heen. Je moet dus zelf een form met een submit button erom heen maken die je tekst opslaat in een bestand of in een database, maar er zit wel een makkelijke documentatie bij.
Edit: Die demo laat niet zien dat je ook font's en groottes enzo kan kiezen, maar dat kan je dus wel aanzetten. Hier nog wat demo's. Bij Demo 3 zie je 't met fonts en groottes enzo. En Demo 4 zie je dat je 't ook heel simpel kan houden.
Ik zeg toch ook dat je 'm heel simpel kan houden (laatste regel van m'n post) ;-)
Kijk hier en dan Demo 4, dat is de mini editor, maar ook die kan je evt weer aanpassen als je toch nog iets minder of juist meer wilt.
Ik heb die TinyMCE en CKEditor ook eens bekeken, en lijken er ook wel veel op.