Als ik m'n site controleer met W3C dan krijg ik de volgende errors:
Warning Line 78, Column 67: cannot generate system identifier for general entity "p"
action="/index.php?a=opslaan_stap1&[color=red]p[/color]=stap1">
Waarom is dit fout? En hoe los ik dit op?
?
Onbekende gebruiker
16-10-2009 15:22
Als je even die uitleg die eronder staat van die foutmelding leest:
validator.w3.org
This is usually a cascading error caused by a an undefined entity reference or use of an unencoded ampersand (&) in an URL or body text. See the previous message for further details.
In html kan je gebruik maken van afkortingen om te zorgen dat je speciale tekens kan laten zien, zogenaamde entities. &p wordt niet herkend als een entity, want het is er geen. Je moet in je url dus i.p.v. & & gebruiken. Lees hier meer, zie ook dit.
Bedankt :) Dat was 't inderdaad.
Heb je ook nog een idee waarom hij nou deze fout geeft?
Line 82, Column 48: document type does not allow element "div" here; missing one of "object", "applet", "map", "iframe", "button", "ins", "del" start-tag
Line 89, Column 55: document type does not allow element "p" here; missing one of "object", "applet", "map", "iframe", "button", "ins", "del" start-tag
Vind 't maar vreemde foutmeldingen en zie niet direct wat er daar nou weer fout aan is. Hij geeft steeds foutmelding bij die haakjes >.
?
Onbekende gebruiker
16-10-2009 15:45
Nou, je hebt dus duidelijk een element in een ander element zitten wat niet mag. Bijvoorbeeld een blocklevel element in een ander blocklevel element.
Verder heb je een p op de verkeerde plek zitten, die weer voor die laatste error kan zorgen.
Bedankt voor je uitleg. Ik was 3x een <p> vergeten af te sluiten, of in ieder geval pakte ie 'm niet, en daardoor kreeg ik ineens een berg errors.
<div><p>blabla<div>blabla</div></p></div> Mag dus niet blijkbaar ;-)
Thx Karl :-)
?
Onbekende gebruiker
16-10-2009 16:48
Inderdaad mag dat niet. Een div is een blocklevel element ;-).