Beste php-ers,

Ik probeer een cronjob te laten uitvoeren en heb al verschillende aanpassingen gedaan, maar in me mail komt steeds een bericht over fouten.

Dit is zoals de melding in mijn mail komt.

X-Powered-By: PHP/5.2.9
Set-Cookie: PHPSESSID=082a4da931b493ec6a1920a920fff219; path=/
Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache
Content-type: text/html

<br />
<b>Warning</b>: require(/Modules/Database.php) [<a href='function.require'>function.require</a>]: failed to open stream: No such file or directory in <b>/home/miezznl/public_html/supergoedbezig/Config/Variabelen.php</b> on line <b>11</b><br /> <br /> <b>Fatal error</b>: require() [<a href='function.require'>function.require</a>]: Failed opening required '/Modules/Database.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in <b>/home/miezznl/public_html/supergoedbezig/Config/Variabelen.php</b> on line <b>11</b><br />

Op dit moment ziet mijn command er zo uit:

php www/supergoedbezig/Uitslagen/script.php
Zoals ik vandaag ook heb gehad heb je in cron job problemen met locaties en bestanden enzo. Probeer het eens met $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] of zet de data uit de require rechtstreeks in je script...
Thanks je had gelijk.

Tenminste ik neem aan dat hij gelukt is als je alleen onderstaande in je mailbox krijgt?

X-Powered-By: PHP/5.2.9
Set-Cookie: PHPSESSID=38e2503a863b6c4ec418b1d3adcdf94a; path=/
Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache
Content-type: text/html
Het lijkt me wel :)

Wat ik altijd doe om te testen is in het script een mail naar mezelf sturen op het punt waar alles uitgevoerd is en alles gecontroleerd is etc. Alleen moet je dan niet vergeten die mail weer weg te halen, anders wordt je de volgende dag wakker met 500 mailtjes in je mailbox (ik spreek uit ervaring :P )

Reageren