Hoi,
intypen in de adresbalk www.mijnvereniging.nl heeft als effect dat je terecht komt op www.sponsorbedrijf.nl/mijnvereniging met inderdaad de gewenste inhoud.

De wens is echter dat in de adresbalk www.mijnverniging.nl blijft staan. Hoe los ik dat op?

.htaccess is volkomen nieuw voor me (omdat ik meestal op mn meterkastserver host). Uiteraard ben ik niet van plan dit met trial and error op te lossen, ik wil de sponsor natuurlijk niet benadelen. De oplossing zal ongetwijfeld iets zijn met rewrite maar ik voel me er veel te onzeker in en heb te weinig kennis/begrip van.
Niet met htaccess , misschien met een iframe?
Iframes wil je niet gebruiken.

DNS aanpassen! Vraag sponsorbedrijf.nl of zij een subdomein willen aanmaken (mijnvereniging.sponsorbedrijf.nl) en laat mijnvereniging.nl resolven naar dat subdomein ;-)
Als ik de dns kon aanpassen dan bestond het probleem denk ik niet. Een iframe of een blindframe vind ik geen oplossing voor zover dat het al zou kunnen oplossen.

Kan ik in .htaccess geen virtual host aanmaken?
Waarom kom je dan op sponsorbedrijf.nl/mijnvereniging uit? Hoe en waarom wordt dat gedaan?
bjorri schreef op 21.10.2009 15:57
Als ik de dns kon aanpassen dan bestond het probleem denk ik niet.

Als het een domein betreft dat op jouw naam staat hoef je alleen even een mailtje te sturen naar de DNS-beheerder en men doet dat voor je.
Tja, de naam is juridisch eigendom van de sponsor, die heeft ook in een grijs verleden die site gestart. Ik had de man er niet mee willen lastig vallen maar begrijp dat ik het niet op een andere manier ga reddden.

Allen bedankt voor de input.

Reageren