Ik vroeg me af of er al bekend is wanneer CSS3 in alle browsers te gebruiken is met bijv 1 simpele tag
border-radius: 5px;
i.p.v.
-moz-border-radius: 5px;
-webkit-border-radius: 5px;

want nu werkt het alleen maar in firefox en safari + iphone maar IE etc werkt het niet in..

iemand een idee wanneer dit zou moeten gebeuren?

Gr,

Weinig met PHP te maken, meer koffiegehalte.
Topic verplaatst naar koffiehoek.

SanThe.
Zelfs als alle nieuwe browserversies het ondersteunen, ben je er nog niet. IE6 wordt (geloof het of niet) nog volop gebruikt.
:S Walgelijk IE6

Maar is het dan niet een kwestie van zorgen dat die mensen gaan updaten en dus die groep verdwijnt, dus als iedereen op zijn site zet van updaten van uw webbrowser kunt u hier doen: en dan een link

dat er doormiddel van php gekeken word welke browser je gebruikt en dan een directe link naar de plek om te downloaden...

of is dit niet mogelijk met php
De meeste gebruikers die nog IE6 gebruiken kunnen niet updaten. Digg(.com) heeft een tijdje geleden gevraagd aan hun IE6 gebruikers waarom ze niet een andere of nieuwere browser gebruikten, en het meest gehoorde antwoord was dat ze op het werk zitten, en de computers daar worden beheerd door de systeembeheerders. En die zijn bang dat wanneer ze IE6 laten vallen hun interne applicaties niet meer werken, en een 2e browser ernaast installeren zullen ze ook wel niet iets voor voelen (en ik denk een groot deel van de gewone gebruikers ook niet)

... maar dat stopt je niet om toch gewoon die -moz en -webkit css attributen te gebruiken, toch? IE gebruikers (en opera >:), maar heeft die niet een eigen propertary -opera-achtig attribuut?) krijgen een wat minder mooie maar wel goed functionerende website. De rest zo'n beetje krijgt wel wat jij bedoelde.

Een aantal Nokia's maakt ook al gebruik van webkit in de browser, Android's browser is gebaseerd op webkit, Safari mobile zoals je zelf al aangaf. Verder is webkit ook aan het oprukken onder linux gebruikers, volgens mij is het nu al onderdeel van de standaard Gnome browser en het is geïntegreerd in QT, waar KDE mee is opgebouwd.
Aha,

Maar nu is een groot deel van mijn site een internet explorer gebruiker aangezien de meeste ouders van kinderen of gewoon de kinderen het zijn, en volgens mij zien weinig ouders het nut om hun internet browser te updaten of een andere te nemen, aangezien zij hier of geen bal van snappen of gewoon te lui voor zijn.
Het zelfde met mijn ouders en zussen, het is dat ik alles update anders werd hier thuis ook nog een oude versie gebruikt van internet explorer door mijn zussen en ouders.

Snap je wat ik bedoel?

Gr,

Milo

Reageren