Hallo,

ik zit met een probleempje.
Ik heb een inlog script, en wanneer je inlogt word je met een header door gestuurd. Op mijn localhost (Ik gebruik wamp) werkt het prima, maar toen ik het script had geupload op het internet werkt het niet meer.

Het is precies het zelfde script.

En het rare is, al open je
http://fotostudiomargit.nl/new2/admin/modules/login.php
dan doet hij het wel, maar wanneer je de login.php include (http://fotostudiomargit.nl/new2/admin/) doet hij het niet meer.

Iemand een idee?

Het script:

<?php
session_start();

$wachtwoord = "admin"; // Het wachtwoord

if (!isset($_SESSION['ingelogd'])) {
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
if (empty($_POST['wachtwoord'])) {
echo 'Je hebt niks ingevuld';
} elseif ($_POST['wachtwoord'] != $wachtwoord) {
echo 'Wachtwoord klopt niet.';
} else {
header("Refresh: 1");
$_SESSION['ingelogd'] = true;
echo 'Je bent succesvol ingelogd!';
}
} else {
echo '<fieldset class="login"><legend>Authenticatie vereist</legend><form method="post" action="">';
echo '<label>Wachtwoord</label>';
echo '<input type="password" name="wachtwoord"><br>';
echo '<input type="submit" value="Login">';
echo '</form></fieldset>';
}
exit();

} else {
if (isset($_GET['loguit'])) {
header("Location: index.php");
session_destroy();
echo 'Je bent succesvol uitgelogd!';
exit();
} else {
}
}
?>
Er staat output voor de include van login.php.

zet error_reporting(E_ALL) maar eens boven je script en dan krijg je een error die het zelfde zegt
Je kan enkel gebruik maken van header als je nog niets naar je browser hebt gestuurd. Dus elke vorm van html moet na je header komen. En aangezien je een include doet, ga ik er van uit dat dit midden in je HTML code staat, waardoor header dus niet meer gebruikt kan worden.
Jacco schreef op 04.11.2009 11:59
Er staat output voor de include van login.php.

zet error_reporting(E_ALL) maar eens boven je script en dan krijg je een error die het zelfde zegt

Dankjewel! Hij werkt nu.
Mr.Moe schreef op 04.11.2009 12:02
Je kan enkel gebruik maken van header als je nog niets naar je browser hebt gestuurd. Dus elke vorm van html moet na je header komen. En aangezien je een include doet, ga ik er van uit dat dit midden in je HTML code staat, waardoor header dus niet meer gebruikt kan worden.

Dat zei ik, maar dan duidelijker, overzichtelijker en met minder woorden

Wil je nog even met ons delen hoe je het hebt opgelost, en zeg niet ob_* want dan ga ik huilen
Jacco schreef op 04.11.2009 12:07
[quote='Mr.Moe schreef op 04.11.2009 12:02']Je kan enkel gebruik maken van header als je nog niets naar je browser hebt gestuurd. Dus elke vorm van html moet na je header komen. En aangezien je een include doet, ga ik er van uit dat dit midden in je HTML code staat, waardoor header dus niet meer gebruikt kan worden.

Dat zei ik, maar dan duidelijker, overzichtelijker en met minder woorden[/quote]

gelijktijdig aan het posten, anders had ik mijn uitleg wel gelaten.

Reageren