ik ben bezig met het maken van een scriptje dat wanneer je een keuze hebt gemaakt in het menu en op Submit hebt gedrukt er een lege pagina wordt gegeven met de tekst die ik wil. Op dit moment komt er "gelukt" te staan maar ook nog het menu. En ik zou graag dat menu'tje weg willen. Wat doe ik fout.

<?php

// Formulier weergeven 
$form_keuze = true; 		//deze parameter zorgt ervoor dat het keuzevlak 1 maal wordt getoond
$form_aanpassen = false;		//als er een keuze gemaakt is wordt het volgende scherm opgeroepen om de data te kunnen aanpassen.

if($form_keuze == true) { 	//controle of de pagina al eens getoond is
	echo ' 
    	<html>
			<body>
				'.$_REQUEST["keuze_pagina"].'					<!-- als er een keuze is gemaakt mag het keuze menu verdwijnen -->
				<form name="form1" method="post" action="">
  				<select name="keuze_pagina" id="keuze_pagina" size="1" value="" onChange="$test=$_POST[&lsquo;keuze_pagina&lsquo;]">
          			<option>----</option>
    				<option>Kalender Medewerkers</option>
    				<option>Kalender Leden</option>
        		</select>
  				<label for="submit"></label>
    			<input type="submit" name="submit" id="submit" value="Submit">';
                $form_keuze = false; 
                echo '

</form>
			</body>
		</html>';
}

if($form_keuze == false) { 	//controle of er een keuze is gedaande pagina al eens getoond is
	 echo 'fcghj'.$_REQUEST["keuze_pagina"];
    if($_REQUEST["keuze_pagina"] == "----") {		//als het invulveld leeg moet er opnieuw een keuze gemaakt worden
    	$form_keuze = true;						//zorgt dat het keuze scherm terug getoond wordt
    }			
    else {										//Als er een keuze is gemaakt dan mag het volgende schem worden opgroepen
    	$form_aanpassen = true;

echo 'gelukt';
    }
}
?>

badankt
ontzettend bedankt. Nu kan ik daar op verder bouwen

Reageren