Dit moet ik jullie toch even mededelen! Ik was het weekend even aan het interpretten en dacht even een domeinnaam te registreren, en ik zag dat voucher invulblok! Dus ik dacht ga is wat proberen!! Toen ik daar "testtest" invulde hoefde ik niet te betalen voor mijn nl domein! Nou registreren maar!
Groeten Menno
waar heb je het over?
Dat er een lek in het systeem van TransIP zit, zodat je een gratis domeinnaam kan registreren. ga het bestel proces in en vul "testtest" in het Voucher blok! Gister werkte het iig nog....
Menno bedoelt dat als je testtest invult als couponcode, je de gekozen domeinnaam gratis krijgt. Ik vraag me echter af of de domeinnaam nog steeds gratis is als TransIP erachter komt dat je die code gebruikt hebt. ;)
Nouja, ik heb dit net ook gedaan, en ik heb een factuur ondertekend van 0 euro. Dan kunnen ze me niks maken. Contract is contract! dat is hun fout...
Volgens mij is het gewoon pure fraude.
Ik weet niet waarom ze er niks aan doen. Ze schijnen er al van op de hoogte te zijn. Misschien een verkoop-tactiek? :P addertje onder het gras?
Dennis schreef op 27.11.2009 00:49
Nouja, ik heb dit net ook gedaan, en ik heb een factuur ondertekend van 0 euro. Dan kunnen ze me niks maken. Contract is contract! dat is hun fout...
Hmm...zo werkt het (gelukkig) niet. Als ze er een punt van willen maken, ga jij zo'n juridisch spelletje echt wel verliezen. De enige kans die je heb, is als ze geen moeite willen doen en jou die domeinnaam geven. Dat is voor hen al goedkoper dan één aangetekende brief. Als ze al op de hoogte waren vóórdat jij je domeinnaam registreerde (en hoe bewijs je dat?), dan is je zaak iets sterker.
Steven Weijdt schreef op 28.11.2009 03:00
Ik weet niet waarom ze er niks aan doen. Ze schijnen er al van op de hoogte te zijn. Misschien een verkoop-tactiek? :P addertje onder het gras?

Is gewoon een promotie code ;-) Een keer te gebruiken per account :-) (Het jaar erop betaal je gewoon de normale prijs ;-))

Reageren